Tuesday, February 15, 2011

dan ketika itu.....

Menghabiskan masa dengan c dia...tiba2 dia bertanya "babe...dimana yang u cakap bangunan freemason tu" and i said "bangunan tu ada tetapuk(tersorok2) di sebalik hutan sana di bawah hotel palace...u mau pegi round2 sana laling" "bha...meh lar..." dan saya bawa c dia ke bangunan itu..menghabiskan masa dengan dia adalah sangat penting buat saya...saya bawa c dia meronda2 ke sana....dekat dengan simpang masuk...tertulis dan terpampang jelas pada papan tanda "dewan freemason" ....x heran lar kalau di seberang laut ada bangunan2 seperti ini...tapi saya agak terkejut jugak...sebab ianya seperti secret organizaton...tapi dengan papan tanda dengan sebutan melayu...adakah orang tidak ambik perhatian sangat atau tidak membuat sebarang tanda tanya...bangunan apakah itu??apa aktiviti yang di lakukan??siapa pemilik bangunan itu??dan saya teringat kembali...saya dan c dia sebelum ne pernah lepak2 di bukit bendera...dan di sana ada peta bandaraya kota kinabalu dengan lokasi tepat setiap bangunan yang ada di pusat bandar itu...tapi satu halnya...bangunan "dewan freemason" ini tidak di masukkan sekali di dalam peta bandaraya k.kinabalu...WHY??papan tanda dengan sebutan melayu...peta yang kehilangan satu lokasi bangunan....adakah disebabkan bangunan itu di kelilingi oleh hutan tebal dan mnyebabkan google earth tidak dapat mendetect lokasi bangunan itu??who know...saya dan c dia meronda ke tempat lain...thanx again LOQLOQ...u inspired me to write something tonite....

No comments:

Post a Comment

Is it true this is abaut me??

keningau daerah fighter, Malaysia
Aku tetap aku....aku sebenarnya jarang becakap dan lebih memilih untuk mengamati,mendengar dan membuat kesimpulan di dalam otak aku sendiri....dan kalau aku ada mood untuk menulis, page ini lar yang akan jadi mangsa dengan penulisan hancurku..kalau tidak ada aku akan biarkan iya berlalu kerana aku juga tidak berapa suka dengan bebanan menaip...aku cuma akan bercakap untuk memberi idea tambahan dan mungkin dalam ketika aku separuh sedar kerana alcohol dalam badan...