Tuesday, February 22, 2011

kulit terkesan....

api....air....api....air....api....air....api....air..........boleh kembang dua button di dada saya owhhh....gila...adakah semua situasi yang dilakonkan di filem 1202 yang di tayangkan tidak lama dulu mula terjadi tika ini??...bermula dari 2010 dan di sepanjang tahun hingga 2012...banyak bencana alam terjadi...banyak jugak rusuhan yang di beritakan...terjadi di sekitar ruangan hidup semua orang yang berkongsi udara yang sama dan langit yang sama....hujan, banjir, tanah runtuh, rusuhan besar2an, kejatuhan matawang dollar, produk pembuatan yang di pelopori oleh negara China...dan yang lainnya luar daripada filem 2012...israel yang semakin buas menjatuhkan negara2 yang menentangnya termasuk iran...adakah tanda tanya yang di hasilkan melalui filem 2012 sedang terjawab di dunia reality sekarang??im wondering....adakah wayang itu satu lagi magic yang di gunakan bangsa "elite" seperti yang saya ceritakan di post sebelum ini??...mungkinkah juga negara2 hebat dunia sekarang sedang mendirikan besi2 waja yang kukuh sebagai kapal menyelamatkan diri...??kapal yang tidak tahu seperti apakah bentuknya... hmmmmmmmmmmmmmm panas....sejuk...panas....sejuk...panas....sejuk...panas....sejuuuk...makin mengembang pulak benda sensitif yang lain ne...hahahahahahaaaa...

No comments:

Post a Comment

Is it true this is abaut me??

keningau daerah fighter, Malaysia
Aku tetap aku....aku sebenarnya jarang becakap dan lebih memilih untuk mengamati,mendengar dan membuat kesimpulan di dalam otak aku sendiri....dan kalau aku ada mood untuk menulis, page ini lar yang akan jadi mangsa dengan penulisan hancurku..kalau tidak ada aku akan biarkan iya berlalu kerana aku juga tidak berapa suka dengan bebanan menaip...aku cuma akan bercakap untuk memberi idea tambahan dan mungkin dalam ketika aku separuh sedar kerana alcohol dalam badan...