Tuesday, March 9, 2010

insomnia.....

Hampir dua bulan aku tidak rasa apa itu tdr malam...dua bulan ne aku penuhkan malam ku dengan menonton movie dan baca buku...dah banyak movie aku tonton dan aku rasa menonton movie itu sudah jadi tidurku ahaha...adakah masalah tidur ku ini akan berterusan..dan tika ini jam sudah pun menunjuk jarumnya kearah 4:58...dan ia bukan petang...tapi pagi...awal pagi...ada ka ia akan berpanjangan hingga mata ku ini jadi seperti mata gaara...ahahah mungkin...

Blog ku ne pn seharusnya mati sudah...tapi oleh kerana sudah ketandusan aktiviti d malam hari...aku kembali menggelapkan dunia blog ku ini dengan penulisan yang seperti dulu mengarut dan mencarut ntah apa saja.....sorry jika ada cerita yang terdahulu tidak dapat disambung ceritakan balik...aku suggoh sibuk pada masa itu..ini satu permulaan baru...there a lot of stories dat will be share in next post....one of those is aku akan cuba review satu video documentary "the arrival" video documentary yang menarik minat aku untuk menonton lebih banyak movie pop di zaman ini dan ia juga membuatkan aku mencari dan membaca banyak info untuk lebih faham walaupun aku masih tidak berapa faham...

wait n see apa yang insomnia ne dapat critakan..... selamat jam 5:09

5 comments:

  1. itu la kauu. minum neskepe ja keja

    ReplyDelete
  2. mata hitam kerana minatku~
    aww! insomnia m'hantui.
    habesss la.

    ReplyDelete
  3. peggy : cm na jua klu fevret...ahahahah addict sdh

    adeq nadia : matei lar nadia...betambah lg itam ne...kena2 camping lg...huuuu

    ReplyDelete
  4. pehh ! jealous gila tgk pics kmu camp. :(
    xpa. after this rehat la puas2. kurankn nescafe dlm bdn. :)

    ReplyDelete
  5. ngahahah....sy mo post jua tu dlm bog...tapuk dlm blog...hahaha

    ReplyDelete

Is it true this is abaut me??

keningau daerah fighter, Malaysia
Aku tetap aku....aku sebenarnya jarang becakap dan lebih memilih untuk mengamati,mendengar dan membuat kesimpulan di dalam otak aku sendiri....dan kalau aku ada mood untuk menulis, page ini lar yang akan jadi mangsa dengan penulisan hancurku..kalau tidak ada aku akan biarkan iya berlalu kerana aku juga tidak berapa suka dengan bebanan menaip...aku cuma akan bercakap untuk memberi idea tambahan dan mungkin dalam ketika aku separuh sedar kerana alcohol dalam badan...