Friday, May 2, 2008

Sungguh saya ingin katakan...

Sungguh saya ingin kata kn...dalang semua perang yg trcetus adalah dr sikap kepimpinan president amerika yg tamakkn kekuasaan dan kekayaan negara lain..mnentang terrorisma katanya tp sbnrnya mereka mnntng org yg inginkn keamanan untk negara sendiri dari pencerobohan HARAM..
kerana peghasilan sumber pembuatan nuclear hanyalah alasan untuk mmbntu negara ank buahnya israel untk mnghapuskan negara miskin dan mamiliki sumber kekayaan yg semula jadinya hak si negara mangsa perang...
Tapi siapa tau yg mungkin amerika jgk sdh menghasilkan bom nuclearnya sendiri sebagai persedian kemungkinan negara mereka akan diserang...siapa tau??
kita sebagai kelompok/komuniti kecil tidak mampu mngubah tp boleh mnyedarkan org dengan sikap keperihatinan kita...org kata music yg kita cintai adalah music pemusnah tp mereka tdk sedar mesej yg ingin kita sampaikan memenuhi mesej yg berguna sebagai penyedaran kepada komuniti yg lebih besar yg kini semakin tenggelam d bawa kemewahan dan ketamankan kuasa seperti amerika dan israel...fakta yang terang hanyalh hapuskan terrorisma tp mereka lar sebenarnya terrorist kepada negara yg mereka ceroboh...penceroboh adalah terrorist..terrorist sama dengan perompak dan pencuri...mereka merompak kekayaan negara lain dan mencuri hak untuk hidup negara lain...mereka lar sebenarnya "TERRORIST"
..

No comments:

Post a Comment

Is it true this is abaut me??

keningau daerah fighter, Malaysia
Aku tetap aku....aku sebenarnya jarang becakap dan lebih memilih untuk mengamati,mendengar dan membuat kesimpulan di dalam otak aku sendiri....dan kalau aku ada mood untuk menulis, page ini lar yang akan jadi mangsa dengan penulisan hancurku..kalau tidak ada aku akan biarkan iya berlalu kerana aku juga tidak berapa suka dengan bebanan menaip...aku cuma akan bercakap untuk memberi idea tambahan dan mungkin dalam ketika aku separuh sedar kerana alcohol dalam badan...